Herfstvakantie You Tube, magic en meer

door Suzanne L. Beenackers
Hallooooo!! Leuk om weer eens iets in het Nederlands te schrijven. Het is een weekje vakantie. Dat betekent dat je niets te doen hebt. Althans, geen yoga want ik ben er niet. Daarom heb ik een aantal inspirerende links op een rijtje gezet.

You Tube

Sinds kort post ik yoga video’s op You Tube! Speciaal voor de herfstvakantie heb ik ze geordend:
dit is de playlist hatha yoga, adem oefeningen, dingen om in bed te doen
en dit is vrij pittig
Voor ieder wat wils!

2015 09 20 11049455_10205195154547517_337316528557077157_nSadie

Ik geef 15 weken les met Sadie Nardini. Dit zijn de gratis toegankelijke yoga video’s die ik in september en oktober van haar heb gebruikt:
Self-sabotage busting Power Hour  
ROCK YOUR MORNING YOGA! 13’25”
THREE MORNING MOVES TO BUZZ INNER FUZZ 9’45”

Daarnaast staat er een 14 dagen Yoga Shred van haar op You Tube, die bij iedereen die een beetje moet afkicken van fitness, of eigenlijk moet hardlopen van zichzelf, wel in de smaak valt.

Op 8 november organiseer ik de eerste Sadie Nardini studiegroep voor als je haar You Tube video’s doet of haar teacher training. Je kunt t hier vinden op Facebook.

Big Magic

In oktober heeft Elizabeth Gilber haar eerste “self-help” boek gepubliceerd: een ode aan creativiteit en iets van je leven maken. Het is werkelijk bijzonder inspirerend, en ik heb inmiddels ook van anderen uitsluitend enthousiaste reacties gekregen.
Dit 45 minute interview with Elizabeth Gilbert on Marie TV geeft een goed idee
of deze nieuwe die ik niet eerder had gedeeld – uit de Cosmo.

Inmiddels is Big Magic ook in het Nederlands verkrijgbaar

Droomman video serie & boek voor stellen (Engels)

Dit heb ik niet eerder gedeeld in dit blog – en voel je vrij het over te slaan!
Dit is Layla Martin’s channel op You Tube.
Daarnaast geeft ze een (gratis) video cursus voor single vrouwen hoe je je droomman kunt visualiseren. Dit is de link.
En ze is bezig een cursus voor stellen op te zetten en het boek dat erbij hoort is op dit moment nog gratis. Enorme aanrader- er staan 6 verschillende manieren in om t spannend en intiem te houden.

Yogales in Nijmegen 
De lessen beginnen weer maandag 2 november
Je kunt hier alle info vinden. 
Of email naar Suzanne s_beenackers@hotmail.com

Leave a Reply

