boeken tombola voor Stichting Poezensnuitjes

51qrr83UINL._SX258_BO1,204,203,200_

Deze zit in de 5 kilo boeken die ik zelf inbreng voor de tombola

 

uitnodiging van studio M Yoga Nijmegen

Heb je je yogaboek uitgeyogaat?
Of was t wellicht toch niet je stijl?

cd’sIk organiseer een boeken tombola:
Als je een yoga boek inlevert ben je
A. Ervan af en weet je dat het boek een tweede kans krijgt.
B. Heb je recht gratis een nieuw yogaboek uit te zoeken.
Je mag ook yoga dvd’s, yoga tijdschriften, of muziek voor bij yoga inleveren.

Blijkbaar heeft t universum mijn uitnodiging ook al ontvangen, want twee weken terug heb ik Critical Alignment van Gert van Leeuwen al gekregen (zomaar, of ik er iets mee kon), en gisteren heb ik het standaardwerk van BKS Iyengar gekregen (ook zomaar, of ik er iets mee kon).
Ik kan dus nu zeggen:  JA HOOR! KAN IK WAT MEE! KOM MAAR DOOR JONGENS!

chip dale 12509211_521930644648124_198136703562581571_n

Chip en Dale, opgelapt en wel, op de poezenkamer. Een dag later mochten ze naar beneden en ze lopen nu rond door het huis van pleegvrouwtje.

Heb je een yogaboek in te leveren dan kan dat de komende twee weken in de les.
Als je op de Hazenkampseweg les hebt dan 1 boek per keer inleveren, of even een afspraak maken dat je t bij de studio in de stad aflevert.
Mijn Tombola winkeltje is open:
rondom lesuren, voor als je al cursist bent.
& vrijdagmiddag 22 en 29 januari tussen 13.00-14.00

Zodra je boek(en) hebt ingeleverd maak ik een aantekening dat je gratis (&aantal) nieuwe mag uitzoeken, en doe ik een prijsje op de ingeleverde materialen tussen de € 0,50 voor tijdschriften en €4,- voor spiksplinter nieuwe boeken, waar Tara Stiles zelf een zoen afdruk in heeft gezet.
Ik zet ze daarna in de tombola kist.
Betalen kan alleen contant, bij mij persoonlijk, of in het potje ernaast, als ik er zelf niet ben.
De opbrengst gaat in zijn geheel naar Stichting Poezensnuitjes: een geweldige Nijmeegse Stichting die zwerfkittens en verwilderde poezen liefdevol opvangt, verzorgt en herplaatst.
Stichting Poezensnuitjes is heel actief op Facebook. Ik ben momenteel fan van hun bejaarde rode katers Chip en Dale, die als een ware Disneyfilm door het lot gescheiden werden, en allebei een half jaar onder slechte omstandigheden hebben geleefd.
Stichting Poezensnuitjes heeft nadat de zwerver van de twee was ingebracht zijn broertje opgespoord die vast zat, en heeft ze herenigd. Ze zijn medisch opgelapt en Chip en Dale zijn nu twee actieve jonge goden geworden.

Heb je nog vragen over het inleveren of kopen van yoga boeken voor de tombola, of wil je via mij doneren aan Stichting Poezensnuitjes, mail mij, Suzanne, dan
s_beenackers@hotmail.com

 

b583388592af1d5e509d861920ae4d65

Leave a Reply

