120 Dagen Yoga personal training

Marilyn Monroe Summer landscapedoor Suzanne L.Beenackers / LS Harteveld 

UPDATE 28 maart:
kies uit het hele rooster & ik heb besloten de price cut van meer dan €100 tot de start erop te laten staan !
120 Dagen Yoga begint 3 april 2016, dus zorg dat je aanmelding op tijd binnen is.
120 Dagen Yoga is hierna alleen voor private clients

#120DagenYoga
Suzanne

 

I know, I know!

Het is nog niet eens Pasen, maar ik heb nu al de zomer in mijn bol.

Ik zie één opgaande lijn richting de Kaaij, de 100e Vierdaagse, en lome zomerdagen in mijn rode bikini op de nieuwe stranden in Lent. Nijmegen is de Summer Capital of the World, zoveel is zeker! Zoals ieder jaar verheug ik mij er dan ook op om de hele zomer les te geven. Maar dit jaar ga ik wel iets heel bijzonders doen…

Ik heb twee exclusieve trainingen opgezet:

120 Dagen Rockstar Yoga
Ook wel vinyasa yoga of power yoga. Uitdagende yoga die veel energie geeft

120 Dagen Klassieke Yoga
voor als je net als Marilyn Monroe de traditionele yoga wilt leren

Je volgt drie programma’s van 40 dagen, en krijgt toegang tot mijn video materiaal op Rebel Yoga. Je volgt één keer per week les, waar alles wat ik je leer in de les zit verwerkt. Geen studieboeken of lange praatjes.

Deze cursus wordt omgezet in een Personal Training programma, waar ik cliënten 40 dagen begeleid in hun ontwikkeling. Ook ga ik deze training in de toekomst aanbieden als private package, als 120 dagen Yoga Intensive. De prijs hiervan zal rond de € 2000 liggen. Het aanbod deze yoga training deze zomer in groepsverband te volgen is dan ook éénmalig.

Als je tijdens je cursus feedback wilt over je voortgang, en mijn hulp wilt bij de oefeningen, kun je een individuele les doen, of gebruik maken van de Personal Training upgrade. Je mag dan ook email en Whatsapp advies vragen, mits je Bitmoji bestendig bent:)

Agenda & kosten

Sta jij ook te popelen om te beginnen? Dan hoor ik graag van je!

120 Dagen Yoga                                                                  € 300   nu € 190
3 april t/m 26 augustus
je ontvangt iedere zondag het dagelijkse thuisoefen programma
en één keer per week kom je naar een yogales
vakantie weken 2-6 mei en 18-22 juli

Kies je les uit de volgende groepen

zondag
20.30-21.45     Sweet Sunday    bedtime yoga

maandag
19.00 – 20.15     Maan Yoga         bedtime yoga

dinsdag
19.00 – 20.15    Rockstar Yoga    vinyasa yoga of power yoga | mixed
20.30 – 21.45    Hatha Yoga        altijd in het Nederlands

donderdag
19.00 – 20.15   Hatha Yoga          traditionele yogales
20.30 – 21.45   Rockstar Yoga       vinyasa yoga of power yoga | beginners

vrijdag
10.30 – 11.45   Hatha Yoga            traditionele yogales

extra’s   
alleen beschikbaar in combinatie met 120 dagen programma

Individuele les, 2 uur                                                     € 125

Personal Training Upgrade                                          € 600
6 lessen privélessen van 1 uur

Alle deelnemers ontvangen iedere zondagavond een private client email met de inhoud van beide lessen & de thuisoefen opties voor beide programma’s.

“Hoe weet ik nou of t wat is?”

Dat is heel makkelijk! Want mijn yoga staat gewoon op YouTube.
Mijn studio is tweetalig; de klassieke hatha yogales op dinsdag om 20.30 is altijd in het Nederlands. Ook zijn de video’s van dag 1-80 in het Nederlands, via Rebel Yoga.

“Als ik een keer niet kan, wat dan?”

Voor iedere les die je minimaal 6 uur van tevoren afzegt, mag je een inhaalles doen. Dit mag ook een les bij Marieke zijn, die geeft Klassieke Yoga op woensdagavond.

“Ik volg al lessen bij M Yoga, en wil meedoen.”

Je ontvangt voor start een email waar het programma instaat & wat je moet doen als je dit wekelijks wilt ontvangen.  Je hoeft dus niets te doen.

Aanmelding

Stuur een mailtje naar Suzanne op s_beenackers@hotmail.com En vertel iets over jezelf, en waarom je het 120 Dagen Yoga programma wilt volgen. Ik ga zorgvuldig met je aanmelding om, en kijk of de yogastijl (en ik!) bij je past.
Ik wil dat je net als een private client, helemaal tevreden bent.

Je ontvangt je bevestiging per email. Deze kun je definitief maken door te betalen. De betalingsgegevens, details over de les en locatie, staan in de bevestiging.

Mocht de groep vol zijn, dan kijken we samen naar alternatieven voor private coaching of groepslessen.

Tot slot

120 Dagen Yoga begint 3 april 2016, dus zorg dat je aanmelding op tijd binnen is.
120 Dagen Yoga wordt niet meer opnieuw gegeven

Het eerste private package:
40 Dagen Yoga, level 1
Yoga Rhythms                                                             € 800,-                                          
coaching, online yoga & privé lessen

kun je vanaf 1 juni boeken.

Leave a Reply

