Jouw elite upgrade (twv €210) wacht op je

Ik weet dat Madonna bij iedere tour denkt:
Ik ga t simpel houden.
“And then it ends up being this huge undertaking”
Zoiets gebeurt er ook met 120 Dagen Yoga

120 Dagen Yoga begon als een manier om een self-practice aan te bieden, en is nu ook een private client package geworden én een intensive M Yoga Elite.

M Yoga Elite en 120 Dagen Yoga zijn daarmee het eerste deel van een door mij al jaren gedroomde yogadocentenopleiding… dus zoals ik vind dat t hoort. Met volledige autonomie en zelf verantwoordelijkheid dragen en bewondering en liefde voor elkaar;
waar je jezelf kan zijn en inspiratie vindt.
Ok.
Daar heb je het al.
Een huge undertaking dus.
Voor mij. Niet voor jou.
Jij kunt je voor € 190 (aanbiedingsprijs, deze verdwijnt echt op zondag 3 april) inschrijven voor:
120 Dagen Yoga
Alle info staat hier 
Als je al wekelijks les volgt is deze upgrade gratis.

120 Dagen Yoga bestaat uit een wekelijkse email met je self-practice programma en een wekelijkse les. Deze module kost in september € 400, maar op dit moment dus € 190,-

Volg je al les?
Stuur mij een email: Ja! Elite upgrade please!
s_beenackers@hotmail.com
of meld je aan via de Facebook pagina
Je ontvangt dan gratis iedere zondag je private client email.

Volg je nog geen les? Dan kun je wachten tot september op de M Yoga Elite, of nu je € 210 voordeel pakken en alsnog reageren:
Ja leuk! Ik kom Suzanne!
s_beenackers@hotmail.com
Je krijgt dan 120 Dagen Yoga en ontvangt dan iedere zondag je private client email.
Kijk welke les je wilt volgen op het rooster hier beneden.

Als je 120 Dagen Yoga (vinyasa yoga of klassieke yoga) of M Yoga Elite hebt gedaan kun je begin 2017 mijn eerste teacher training doen. HUGE undertaking! ha ha
Again: voor mij niet voor jou.
Voor jou maak ik er de beste, intiemste, gezelligste teacher training van de hele wereld van. I’ve got this! 😉

Liefs,

Suzanne

Agenda & kosten

120 Dagen Yoga                             € 300   nu € 190 bij inschrijving voor 3 april
3 april t/m 26 augustus
je ontvangt iedere zondag het dagelijkse thuisoefen programma
en één keer per week kom je naar een yogales
vakantie weken 2-6 mei en 18-22 juli

Kies je les uit de volgende groepen

zondag
20.30-21.45     Sweet Sunday    bedtime yoga

maandag
19.00 – 20.15     Maan Yoga         bedtime yoga

dinsdag
19.00 – 20.15    Rockstar Yoga    vinyasa yoga of power yoga | mixed
20.30 – 21.45    Hatha Yoga        altijd in het Nederlands

donderdag
19.00 – 20.15   Hatha Yoga          traditionele yogales
20.30 – 21.45   Rockstar Yoga       vinyasa yoga of power yoga | beginners

vrijdag
10.30 – 11.45   Hatha Yoga            traditionele yogales

Leave a Reply

