inschrijving sluit 31 mei

mei inschrijving

* Volg je les bij M Yoga? Je ontvangt zaterdag bericht over je verlenging. Je hoeft dus niets te doen.* 

Je hebt de aanbieding misschien langs zien komen: als je je in mei inschrijft krijg je een seizoenskorting
& iedere week een bonus les of een extra korting.
https://myoganijmegen.com/inschrijven/

Ivm de kleinere zomerlocatie en de herinschrijving van de huidige cursisten sluit ik de inschrijving na 31 mei. Ik heropen hem alleen als er groepen zijn die nog niet helemaal vol zijn.

Op dit moment heb ik nog in een aantal groepen ruimte, waaronder de nieuwe Sweet Sunday groep op zondag avond en de Studio Hours: flexibele groepen om 19.00. Zodra je geplaatst bent, is je plek voor de hele periode tot en met december gegarandeerd. En er is nu een extra korting of het fantastische aanbod gratis een tweede les te volgen. Deze aanbiedingen verlopen 31 mei en komen ook niet meer terug. 

Als je wilt komen yoga-en meld je dan dus nu aan.
https://myoganijmegen.com/inschrijven/

Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Suzanne s_beenackers@hotmail.com
 

Ik rol je yogamat vast uit😉 

of connect via
Facebook, Twitter 
of subscribe op mijn Baby M yoga video’s op YouTube

2 thoughts on “inschrijving sluit 31 mei

  1. Dana

    Poehhh. Betaal ik nou €275 of €337,50 als ik de donderdaggroep om 20.30 aanhoud?

    Wil het deze week nog naar je overmaken🙂

    Groetjes Dana

    Reply

Leave a Reply

