White Tigress shout out & schrijf je in; Journaling & Mindset

English ladies and other White Tigresses;
I started a new Facebook page on the teachings of the White Tigress.
You’re invited!
16115011_1349723385058983_2988550727302643562_n
Hoi!

Het schrijven gaat op dit moment zo ontzettend goed. Het lijkt wel of mijn leven in één groot creatief kamp is veranderd 🙂 Ik heb echt helemaal mijn draai gevonden. Naast mijn redigeerwerk voor LS Harteveld, schrijf ik vier dagen per week columns over genieten van het leven (M Yoga is nu officieel de studio voor levensgenieters!) en dagboek inspiratie voor wie net als ik van notebooks en agenda’s houdt.

Ik post deze columns op mijn M Yoga Facebook pagina.

Maar omdat het er zoveel zijn, en t echt heel mooi materiaal is, wil ik het vastleggen en in een database, of blogarchief. Deze posts heb ik net op een nieuw, helemaal Nederlandstalig blog gezet. Ook alle nieuwe posts komen hierop.

Dus als je mijn posts over Journaling en mijn mindset columns wilt volgen klik dan op deze post, en vul in de rechter kolom je email adres in. De reden dat ik dit op een apart blog heb gedaan is dat ik 8 posts per week maak. Op Facebook worden ze veel gelezen (dat kan ik zien) maar ik ga niet de emaillijst van dit blog (wat voor 1 x per week was) gebruiken om al die columns te versturen.
Het nieuwe concept heeft dus een nieuwe sign-up nodig.

Nogmaals; het is high quality stuff. En zeker als je bijvoorbeeld dagelijks in de trein zit of een ander dull moment hebt waarop je iets inspirerends te lezen wilt hebben, zul je deze nieuwe columns en journaling posts zeker waarderen.

Je kunt ook de homepage van het blog bookmarken / als startpagina of de tab openzetten op je telefoon. Dan kun je zelf iedere dag de nieuwe input bekijken.

Thanks en tot snel!

Suzanne L. Beenackers
yogadocent en mindset mentor

 

 

Leave a Reply

