éénmalig aanbod GEPASSIONEERDE LEVENSGENIETERS die zich slechte levensgewoontes willen kunnen veroorloven (verrassing; jij hebt de jackpot al gewonnen!)

springOk, waarschuwing. Eerste alinea gaat niet over jou. Maar dan weet je waar ik vandaan kom, en waarom de rest van dit bericht wel voor jou is.

Een paar maanden geleden dacht ik;
Ik ben benieuwd wanneer ik ga vertellen dat het allemaal mindset is.
Dat zolang jij je gedachten niet verandert, je kunt yoga-en tot je een ons weegt.
Inmiddels ben ik uit de kast, en superforward tegen iedereen die yoga wil doen om jong te blijven, te ontspannen, te genezen van burn-out of flexibeler te worden;
het begint tussen de oortjes.
Maar… ik vergat wat!

Want er zijn namelijk mensen die ‘t tussen de oortjes prima op een rijtje hebben. Die druffelen door het leven, met in de ene hand een gitaar en in de andere een biertje. Of misschien zoals ik, met in de ene hand een zak friet en in de andere een mooi notitieboekje. Of 6 mooie notitieboekjes. Dat heeft net als bier de neiging om nogal uit de hand te lopen.

Deze levensgenieters, zoals ik dit gemoedelijke volkje maar even noem, zijn met geen stok in de ratrace te krijgen. Sommigen van hen werken wel 7 dagen in de week (I know I do!) maar dat is omdat ze hun werk zo leuk vinden dat ze doodongelukkig worden als ze hun laptop of penselen op vrijdagmiddag om 17.00 moeten inleveren. Natuurlijk heeft de levensgenieter ook periodes dat t allemaal niet lekker loopt, en de stress toeslaat, maar dat zal hij of zij nooit oplossen door zich voor langere tijd de kop gek te laten maken.

Met andere woorden; aan de mindset van de levensgenieter hoeft helemaal niets veranderd te worden. Die moet je hooguit wat oppoetsen zodat de mooie kanten nog beter uitkomen.

de geoliede machine

Een burn-out of een depressie zul je bij de levensgenieter niet snel zien. Maar een uitdijend buikje, dat kan op een gegeven moment wel in de weg gaan zitten.
Maar daar helpt yoga.
Wist je dat ik – 44 jaar, female, sport niet – anderhalf keer zoveel eet als mannen van mijn leeftijd? Ik eet om de drie uur een maaltijd waar een ander een halve dag op kan leven. En dan nog een klein aanstamptaartje. Of een mini reepje Tony Chocolonely erbovenop.

Mijn spijsvertering werkt als een geoliede machine (wat ook niet zo verwonderlijk is met al die friet) en ik heb nooit buikpijn, nul allergieën, en ik ben in blakende gezondheid.

Door mijn werk als yogadocent doe ik acht uur in de week yoga mee. Dat lijkt (misschien) topsport maar daarvan zijn er zijn slechts drie poweryoga lessen. En van die drie lessen zijn alleen de eerste 30 minuten actief. Ik heb dus het dieet van een achttienjarige jongen en doe slechts 1,5 uur per week een actieve vorm yoga.
En omdat ik jou graag dezelfde voordelen wil geven, een lichaam waar je van kunt genieten zonder dat er water bij de wijn hoeft, heb ik een aanbod voor levensgenieters gemaakt.

yoga voor levensgenieters

the-keyto-getahead-isto-getstartedBad news first.
Poweryoga is beter voor je als je yoga wilt doen om fit te worden, dan de andere vormen van yoga. Ontspannen yoga kan heel goed helpen als mensen problemen hebben met hun figuur, maar op een andere manier;
met een liefdevollere houding naar jezelf, beter ademen en minder stress.
Voor mensen die een negatieve houding naar zichzelf en naar het leven hebben, geef ik zelfs een contra indicatie poweryoga te doen, omdat die mindset van “hard werken” een soort boetedoening kan worden. Een continue bevestiging dat je jezelf niet goed genoeg vindt. Dan is ontspannen yoga genezend en veel effectiever.

Maar jij als levensgenieter, kunt prima poweryoga doen. En dan maken we grapjes als t lastig wordt. En zoals ik al zei heeft een les maar 30 minuten intensieve oefeningen, dus dat is ook nog wel eens te overzien. En we eindigen met een lange ontspanning. Dat is zeg maar het aanstamptoetje 😉

Dus dit is het moment waarop je de keus krijgt;
Wil je minder gaan eten en drinken?
Of wil je die spijsvertering van jou ook op turbo zetten en je lichaam sterk houden?

Ik geef iedere dinsdag om 19.00 poweryoga in de yogastudio op de Hazenkampseweg.
Dat is mijn go-see groep voor jou, dat weet ik zeker!
Op deze pagina vind je dit Gym Free pakket, waar je zo op kunt beginnen.

6 maanden Gym Free             € 297 *)
22 yogalessen inclusief je eigen yogamat t.w.v. € 40
die je zelf mag uitzoeken bij Othala.

*) zie site voorwaarden voor deze prijs, en de New at M Garantie.

aanmelding poweryoga voor levensgenieters

Stuur een mailtje naar Suzanne s_beenackers@hotmail.com
Vertel iets over jezelf & waarom je je aangetrokken voelt tot dit aanbod.
Als je eerst meer over mij wilt weten, dan kun je mijn persoonlijke pagina bekijken, of mijn columns voor levensgenieters lezen.

BONUS HALF JAAR POWERYOGA twv € 275

Kies je een Premiumles?
Dan krijg je van mij deze poweryoga les op dinsdag cadeau!
Dat is een bonus twv € 275

En bij de Premium les in de binnenstad, krijg je meer aandacht én jij en ik beginnen met een persoonlijke kennismaking bij de Fuzz of Credible met koffie en iets lekkers.

Kies een half jaar Premium uit deze selectie;

zondag 20.30 Sweet Bliss, ontspannings yoga
maandag 20.30 The Adventurers, poweryoga
vrijdag 10.30 Yoga & Coffee, klassieke yoga

en je ontvangt 6 maanden
dinsdag 19.00 Gym Free, poweryoga
gratis

Premium aanbod

6 maanden Premium             € 397 *)
22 Premium yogalessen inclusief
1. persoonlijke kennismaking voor eerste lesdatum; koffie drinken bij Credible of Fuzz
2.  je eigen yogamat t.w.v. € 40 die je zelf mag uitzoeken bij Othala.
3. compensatie; je kunt dit pakket tot 4 weken door laten lopen bij gemiste lessen, die je minimaal 24 uur van tevoren hebt afgezegd.
BONUS
4. 6 maanden Gym Free twv € 275

*) zie Premium site voorwaarden voor deze prijs, en de New at M Garantie.

Dit is een tijdelijk aanbod en ik heb zeer beperkt plek in deze Premium groepen, dus regel je inschrijving vandaag nog voor één van deze drie groepen.

zondag 20.30 Sweet Bliss, ontspannings yoga
maandag 20.30 The Adventurers, poweryoga
vrijdag 10.30 Yoga & Coffee, klassieke yoga

Aanmelding bonus aanbod

Stuur een mailtje naar Suzanne s_beenackers@hotmail.com
Vertel voor welke groep je in wilt schrijven & iets over jezelf & waarom je je aangetrokken voelt tot dit aanbod.
Als je eerst meer over mij wilt weten, dan kun je mijn persoonlijke pagina bekijken, of mijn columns voor levensgenieters lezen.

Deze post staat op een internationale M Yoga blog.
Hier post ik iedere maandag een weekoverzicht van al mijn nieuwe Madonna yogavideo’s, Nederlandse columns, en mijn werk als schrijver LS Harteveld.
Opgeven kan in de rechterkolom.

Leave a Reply

