Het HELL YES SUZANNE! aanbod voor vrouwen in Nijmegen

Deze vakantie heb ik me tot over mijn oren begraven in de Witte Tijgerinnen yoga. Hoe meer ik ervaar hoe krachtig het is, hoe meer ik denk;
Dit moet iedere vrouw doen.
Deze serie kan niet alleen mij, maar iedere vrouw die haar gezondheid een warm hart toedraagt een levenslange steun in de rug zijn.

Dus, en dit verhaal loopt niet goed af, ging ik een yogabundel maken. Vier dagen lang van uitstel gedrag, video’s maken, video’s wissen, uploaden, editen, lawaai overlast van buren uitzingen voor ik kon beginnen enzovoorts. Geen daglicht gezien. En nóg was het niet af. Maar ik zag wel een ander licht;
a. dat ik per direct stop met yogavideos maken
Die bundel komt ooit af, maar niet nu. En ik stop met mijn YouTube kanaal
en b. IEDERE VROUW MOET DIT WETEN

Nou moet ik bekennen dat het oorspronkelijke plan juist was om de oefeningen gewoon op YouTube te zetten. Maar ik daar op het allerlaatste moment van af heb gezien. De oefeningen zijn zó krachtig, dat het onverantwoord is dat op een openbaar kanaal te zetten.
Ik moet weten aan wie ik ze geef. Zo kwam de betaalbundel tot stand. Dit dus nu half-af ergens op mijn harddrive zit.

Maar de overtuiging bleef; IEDERE VROUW MOET DIT WETEN

Daarom ga ik het helemaal anders doen.

Ik bied niet alleen een langlopende Premium les aan, maar ook éénmalig een korte cursus van 7 weken die iedere gezonde vrouw kan doen.

Ik geef het voor een bodemprijs én je krijgt van mij een hand-out met oefeningen, die je als je wilt thuis kunt doen. Maar dat hoeft niet. Je mag gewoon iedere week komen, het ervaren, er kennis van nemen, zodat je in elk geval wéét welke yoga je moet doen, when the shit hits the fan.

Witte Tijgerin Yoga – 7 week VIP intensive                    € 197   €97
Premium cursus vitaliserende yoga voor vrouwen
donderdag 19.00- 20.15
start 9 maart
locatie M Yoga Nijmegen binnenstad

Om te boeken maak je maak je € 97 over op
NL17 TRIO 0254 7260 97 t.n.v. M Yoga

en stuur mij een mail op
Suzanne s_beenackers@hotmail.com
Mocht de groep vol zijn, dan ontvang je uiteraard het volledige bedrag retour

New at M garantie

Als je nog nooit yoga bij mij hebt gedaan, zijn er een aantal dingen waar je rekening mee moet houden.

Deze lessen zijn PREMIUM en gaan normaal vergezeld van een persoonlijke kennismaking. Om de cursus zo laagdrempelig en goedkoop mogelijk te krijgen, en de aanmeldingen op zo n korte termijn te kunnen verwerken, heb ik de aanmeldingsprocedure zo kort mogelijk gemaakt. Maar het is nog steeds heel belangrijk dat we elkaar liggen. Als je met een open geest en instelling komt, zul je het top naar je zin hebben bij mij. Als je onzeker of een beetje verlegen bent waarschijnlijk ook. Maar als je super professioneel of afstandelijk bent, dan ga je je doodergeren bij mij want ik ben lawaaiig en aanwezig en t is een hele kleine studio.
Dus dan moet je helaas wachten tot de online lesbundel af is.

Je krijgt als nieuw lid New at M garantie –
Als de eerste yogales niet bevalt, cancelen we je inschrijving en ontvang je €83  retour.

Disclaimer

Omdat ik oefeningen uit de hormoonyoga gebruik, raad ik deze cursus af als je medicijnen gebruikt om hormonen te onderdrukken. De les is niet geschikt als je zwanger bent of wilt worden.

Meer lezen?

Ik schrijf meerdere keren per week over de Mindset van de tijgerin (Engels) op de White Tigress fb pagina. De 7 week VIP Intensive is “alleen” yoga, geen mindset omdat die nogal persoonlijk is (niet iedereen zit erop te wachten) en ik die ook schriftelijk overdraag dus dat heeft minder haast.

Hell yes, Suzanne! Ik wil meedoen!

Thought so!

Witte Tijgerin Yoga – 7 week VIP intensive                    € 197   €97
Premium cursus vitaliserende yoga voor vrouwen
donderdag 19.00- 20.15
start 9 maart, 7x
locatie M Yoga Nijmegen binnenstad

Om te boeken maak je maak je € 97 over op
NL17 TRIO 0254 7260 97 t.n.v. M Yoga

en stuur mij een mail op
Suzanne s_beenackers@hotmail.com
Mocht de groep vol zijn, dan ontvang je uiteraard het volledige bedrag retour

Leave a Reply

