Premium intake of telefonische inschrijving | nwe leden welkom | bel me zondag 18 juni 10 -17

8786568-128067086_23-s1-v1Twijfel je welke yoga bij je past?

Heb je mijn offerte gekregen maar kom je er niet uit?

Wil je als nieuw lid direct beginnen in een exclusieve Premiumgroep?

Neem dan zondag contact met me op.

Samen kijken we welk zomerprogramma bij je past.

Ik kan je na een telefonische kennismaking ook een Summer Package in een Premiumgroep geven.
Dit is normaal alleen voor terugkerende leden of bij inschrijving van minimaal 6 maanden.

Vanaf maandag is inschrijving voor de zomer voor cursisten van andere studio’s, of beginners, weer alleen mogelijk in de dinsdaggroepen.

Dit is een overzicht van de mogelijkheden (6 groepen)

SUMMER PACKAGES 2017

1. maandag 19.00 – 20.15 | premium
Date Night with Wall
Premium ontspanningsles

2. maandag 20.30 – 21.45 | premium
Ashtanga Premium
Wordt in 7 weken Gym Free
ervaring poweryoga gewenst

3. dinsdag 19.00 – 20.15 | open groep
Ashtanga @ the Park
Wordt in 7 weken Gym Free
beginners poweryoga welkom
Ashtanga
bij mooi weer in het park

4. dinsdag 20.30 – 21.45 | open groep
Sudderyoga & Chakra’s
Sudderyoga
bij mooi weer in het park

5. donderdag 20.30 – 21.45 | premium
Yoga on Demand – vinyasa yoga
beginners poweryoga welkom

6. vrijdag 10.30- 11.45 | premium
Yoga on Demand – hatha yoga
koffie in de Fuzz na, voor wie wil

YOU’RE INVITED

Deze groepen zijn allemaal toegankelijk voor leden van M Yoga.
Je hebt van mij een offerte gekregen, maar bent vrij welke groep je kiest in de zomer.

Als nieuw lid, of terugkerend lid, kun je je nu inschrijven voor;

SUMMER PACKAGE
€ 125 incl yogamat twv € 40
die je zelf mag uitkiezen bij Othala
7 keer, start 3 juli
geen les in de Vierdaagseweek 18 juli
laatste lesdag vrijdag 25 augustus

Ik ben zondag 18 juni 10.00 – 17.00 telefonisch bereikbaar
op 024 844 42 40
dan regelen we je SUMMER inschrijving

Ik kijk uit naar je aanmelding. Tot snel!

~Suzanne
M Yoga Nijmegen
yoga voor Levensgenieters

Wil je weten hoe ik lesgeef?
Check database met Nederlandstalige videolessen
freebees

Leave a Reply

