geheime korting voor Harry Potterjaar en Inner Circle

Dit is zo’n;
“They told me not to do this”
aanbieding.
Alleen zou ik niet weten wie mij wat dan ook zou vertellen, aangezien ik ZZPer ben. Net als al die andere entrepreneurs trouwens, die beweren dat er mensen zijn die hen vertellen wat ze moeten doen.
Dus nee!
Er is niemand die zei;
“Suzanne, dit moet je niet doen.
Want je hebt begin dit jaar een blogpost geschreven dat je GEEN kortingen meer doet, en dan wordt t ongeloofwaardig.”
Maar geloofwaardigheid?
Ach.
Na vijftien jaar worstelen met mijn thuisyoga (vanaf t moment dat ik begon met lesgeven) doe ik inmiddels TWEE KEER PER DAG YOGA!
Helemaal vanzelf.
Ik ben volledig verliefd op yoga, en ineens zijn de eerste uren van mijn dag heilig, net als t laatste uur van mijn dag. Geen social media meer, geen werk meer; ik start en eindig iedere dag brandschoon.
Dan doe ik mijn mindset practice (journaling en ik trek een tarotkaart) én ik doe yoga.
En ik weet t nu al;
never, ever gonna quit.
Dit is de New Me.
Dus als er iemand haar geloofwaardigheidskroontje op mag zetten als yogadocent.. 😉

Speaking of which, ik heb zo’n supergeweldig programma voor volgend jaar!  Toen ik de ingeving kreeg heb ik drie dagen van vreugde door t leven gestuiterd, en ik kan niet wachten tot we beginnen!
Volgend jaar wordt mijn “Best of”;
een opleidingsjaar van tien maanden, langs 5 Top of the Bill vormen van yoga.

In 2018 doe ik twintig jaar aan yoga. Om dit te vieren, geef ik éénmalig de feestcursus

Harry Potterjaar 2017-2018
Word een echte yoga wizard, voel je voor altijd 13, en eet onbeperkt chocolate frogs

Twintig jaar kennis en ervaring gebundeld in één
gezellig,
fantastisch,
uniek studiejaar.

Om je gerust te stellen, direct even dit tackelen;
Nee, er komt geen theorie aan te pas. Geen boeken, geen hoorcolleges, geen thuisoefenschema’s.
Je krijgt les in 2017-2018 les zoals je gewend bent.
Als je mij nog niet kent, kun je mijn lessen bekijken op mijn nieuwe Nederlandse yogachannel.
En hier komt direct een beetje de aap uit de mouw…

Wacht niet tot de campagne..

Omdat het allemaal zo feestelijk is, en omdat ik dit jaar voor het eerst in september alleen inschrijvingen voor een heel jaar kan aannemen – ga ik een echte campagne voeren.
YouTube
Facebook
Columns
Twitter
Een aantal weken ga je mij heel veel zien in social media, om heel Nijmegen ervan op de hoogte te brengen dat dit Beste Jaar Ooit er NU aan zit te komen!
Maar…. ik ga dit doen zoals ik beloofd had;
zonder kortingen.
Ik wil volgend jaar echt mensen die net zo enthousiast zijn als ik, bij het idee een echte opleiding te krijgen, voor de prijs van een gewone yogacursus. Ik ga mensen níet overhalen met een extra korting, om precies dezelfde reden dat ik begin dit jaar de kortingen heb afgezworen;
ik wil dat je overloopt van enthousiasme.
Dat ik bij wijze van spreken de prijs zou kunnen verdubbelen, en je nog steeds je HELL YES! gevoel zou hebben.

Dus zodra ik eenmaal mijn campagne start, met wervende filmpjes, alle redenen om te beginnen, en waarom het zo awesome is, en dit een unieke kans is, en DAT ALLEMAAL?
Dan is er geen korting.
Dan overtuig ik je op inhoud, en is het Harry Potterjaar in Nijmegen nog steeds
een HELL YES,
en het beste aanbod dat je zult krijgen,
waar jij ook dagen van stuitert,
en je al je vrienden over vertelt,
maar dan voor de normale prijs.

Korting voor blog lezers M Yoga International

Dus nope! Deze blogpost komt nergens anders.
Ik geef je een korting éénmalig, en tot ik met de campagne begin.
Maar waarschijnlijk heb jij de campagne ook helemaal niet nodig….
Waarschijnlijk denk jij;
“Nou, voor zo n vette korting, lees ik zelf het programma hieronder wel even door.”
En daar heb je dan he-le-maal gelijk in 😉

Dus doen?
Zie ik je in september?

~Suzanne
M Yoga
yoga voor levensgenieters

Harry Potterjaar 2017-2018
Word een echte yoga wizard,
voel je voor altijd 13, en eet onbeperkt chocolate frogs

Hogwarts Hazenkamp
5 september 2017 – 26 juni 2018
Gryffendor (hatha yoga)  dinsdag 20.30 – 21.45
Ravenclaw  (poweryoga)  dinsdag 19.00 – 20.15

Normale prijs
Ravenclaw of Gryffendor                                 €  529
inclusief yogamat t.w.v. € 40 op te halen bij Othala

AF: € 159  Pre-Campaign korting

Harry Potterjaar – Hogwards Hazenkamp
Ravenclaw of Gryffendor
pre-campaign prijs            € 370
voor lezers blog M Yoga International   

Je vindt het hele programma hieronder.

Liever les in een kleine groep, en met mij als je persoonlijke coach?
Check deze link voor jouw VIP start bij mij in de Premium studio!

Voor terugkerende leden is er een Premium jaarinschrijving mogelijk in een Inner Circle

Harry Potterjaar
€ 370  pre-campaign tarief
NL17 TRIO 0254 7260 97 t.n.v. M Yoga
o.v.v. Ravenclaw of Gryffendor

En mail iets over jezelf naar; s_beenackers@hotmail.com
Als je wilt weten hoe ik lesgeef check dan mijn YouTube channel
Zodra je betaling ontvangen is kun je je yogamat gaan uitzoeken bij Othala.

Of lees gerust het hele programma door.
De aanbieding wordt onderaan herhaald.

Welkom

Om dit jaar de magie te delen van alles wat ik in mijn hele carrière geleerd heb, heb ik een jam packed programma, nooit eerder gedeeld. Ik ben absoluut highly excited, om jou in één jaar te leren, waar ik twintig jaar over heb gedaan.

Je kunt je inschrijven in een Gryffendor groep (hatha yoga) of Ravenclaw (poweryoga)

Gryffendor – Klassieke Magie

“Their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart”

Dit is jouw les als je op zoek bent naar de yoga YOGA yoga yoga.
Van de yoga in het buurthuis van vroegah, tot de hedendaagse zwangerschapyoga, tot de ontspanningsyoga waar je subiet heen wordt gestuurd als je je te druk maakt over t leven;
Dit is jouw yoga.

Dit is ook de ideale yoga als je lang niets aan sport hebt gedaan, en in één keer klaar wilt zijn. De algemene naam voor deze les is Lifetime Yoga. Omdat als je deze eenmaal beheerst, je voor je hele leven klaar bent.

De deelnemers in deze groep doen vaak al 10-20-30 jaar dagelijks aan yoga. Dat bagatelliseren ze dan.
Zeggen ze:
“Ach. Het is maar een paar stretches hoor.”
Maar man! Wat een verschil maakt dat op een mensenleven!

De Gryffendor les, is toegankelijke yoga, in een gezellige groep.

Ravenclaw – Transformatie Magie

 “Wit beyond measure is man’s greatest treasure”

Vraag jij je af waar je bikini body blijft? Waar de ZIN in bewegen te koop is?
Ben je het zat om met de regelmaat van de klok je sportabonnement kwijt te zijn, en baal je van die maandelijkse afschrijvingen?
Ik wil niet veel zeggen, maar… Of eigenlijk wil ik dus WEL heel veel zeggen!
Dat hoeft namelijk allemaal helemaal niet!

Luister, ik heb veel cursisten die hardlopen, maar you know what? Vaak deden ze dat niet toen ze op yoga kwamen. Ze waren er zelfs helemaal klaar mee. Pas toen ze poweryoga gingen doen, een transformerende creatieve yoga die ik daarom Ravenclaw heb genoemd, kregen ze weer lol in de uitdaging.
Toen dachten ze bij die hardloopschoenen;
“Hmmm…. zal ik weer ns…?”
Soms zelfs tot de marathon van Rotterdam aan toe.

Dus als je van bewegen houdt, maar vastgelopen bent bij je huidige sport,
óf juist als je je huidige vorm van bewegen naar een heel nieuw niveau wilt tillen,
dan is deze vorm van yoga iets voor jou. Ook als je je gejaagd voelt, klinkt raar, maar dan ben je bij Ravenclaw veel beter dan yoga YOGA yoga yoga 😉 Ontspannen is misschien je ding gewoon niet. Mijne ook niet. Geeft niets. Wij hebben gewoon iets nodig om onze tandjes in te zetten.

Twijfel je welke yoga voor jou het beste is, neem dan contact met me op, dan helpt de Sorting Hat je een handje.

Studieprogramma feestjaar 2017-2018

Ik cover alle methodes, van de meest klassieke, tot de meest invloedrijke docenten van onze tijd. Een blok duurt 7 a 8 weken.

Het curriculum is bij Gryffendor en Ravenclaw hetzelfde, behalve het tweede blok.

blok 1: Yoga with Adriene
Yoga with Adriene is de ideale manier om kennis te maken met yoga; toegankelijk, grappig, en als t je bevalt kun je op YouTube een schat aan gratis lessen vinden van haar.

blok 2: Saswitha Yoga (Gryffendor)
De oudste en grootste yogaschool van Nederland, waar nog steeds de meest gedegen yogadocenten van ons land vandaan komen. Ik neem je in stilte mee op een reis langs de essentie van yoga, en op zoek naar het licht in onszelf, waar we precies met de kerst arriveren 😉

blok 2: Ashtanga Yoga (Ravenclaw)
Deze oervorm van poweryoga, is to this day de basis voor poweryoga, vinyasa yoga, flow yoga, dynamische yoga, enzovoorts.
Waar de andere poweryoga vormen zeer creatief zijn, is deze vaste serie juist de makkelijkste manier om een eigen practice op te bouwen. Je leert t zo.
Als ik op vakantie op een hele mooie plek ben, en ik wil iedere dag s ochtends yoga doen, bijvoorbeeld bij de zee, dan doe ik altijd Ashtanga Yoga.
Het is niet zo spannend, maar je hebt m altijd in je hoofd zitten, én je krijgt er prachtige spieren van. Kijk maar naar Madonna in the Next Best Thing, waar ze een Ashtanga docent speelt.

blok 3: Rockstar Yoga
Het gedachtengoed van Sadie Nardini die met één revolutionaire twist, de magie van het veilig bewegen in álle houdingen uitlegt. Zeg maar dag met je handje tegen blessures, voetproblemen, bekkenproblemen, rug problemen. Wil je je er verder in verdiepen dan kun je de Rockstar Yoga Teacher Training online volgen.
Bovendien; grote kans dat je ineens vloeiend door houdingen gaat als de kraai, hoofdstand, en de zonnegroet!
Quite magical, right? 😉

blok 4: Yoga Shakti
De yoga van Shiva Rea. Lang geleden, in de tijd dat de dieren nog praatten, was Shiva Rea de eerste die van Ashtanga yoga iets anders maakte. Creatiever. Mooier. Boeiender. Fijner! Haar dvd box Yoga Shakti is tot de dag van vandaag niet alleen de mooiste video‘s, opgenomen op de stranden van Goa, maar ook de meest gedegen DIY training die je jezelf cadeau kunt doen.

blok 5: Honey
We eindigen zoet met de yoga van Meghan Currie! Meghan is dé yogadocent van dit moment, met adembenemende YouTube time lapses, die een hele generatie yogadocenten heeft beïnvloed. Een cursist die haar allereerste lessen volgde in Vancouver, zei later tegen haar;
“Toen jij ging reizen, zag ik nog jaren jouw manier van bewegen in alle docenten die na je kwamen. They had Meghan Currie imprinted on their bodies.”
Dat gaan wij dus ook doen.

Harry Potterjaar 2017-2018
Word een echte yoga wizard, voel je voor altijd 13,
en eet onbeperkt chocolate frogs

Hogwarts Hazenkamp
5 september 2017 – 26 juni 2018
= 37 lesdagen
Gryffendor dinsdag 20.30- 21.45
Ravenclaw  dinsdag 19.00-20.15

Curriculum; Yoga with Adriene, Saswitha yoga (Gryffendor)/ Ashtanga yoga (Ravenclaw), Rockstar Yoga, Shiva Rea, Meghan Currie

Liever les in een kleine groep, en met mij als je persoonlijke coach?
Check deze link voor jouw VIP start bij mij in de Premium studio!

Voor terugkerende leden is er een Premium jaarinschrijving mogelijk in een Inner Circle

Early Bookings

Hogwarts op de Hazenkampseweg in Nijmegen opent vanaf september haar deuren voor alle nieuwe leerlingen en oude bekenden.
De campagne voor dit nieuwe schooljaar is dan ook nog helemaal niet begonnen!
Maar als je dit nu al leest, dan ga ik dat natuurlijk ongelofelijk belonen!
Zulke gemotiveerde leerlingen willen ze bij Gryffendor en Ravenclaw graag hebben.
Hier is je HELL YES aanbod 😉

Harry Potterjaar 2017-2018
Word een echte yoga wizard, voel je voor altijd 13,
en eet onbeperkt chocolate frogs
Ravenclaw/ Gryffendor                                 €  529
inclusief yogamat t.w.v. € 40 op te halen bij Othala

AF: € 159  Pre-Campaign korting

nieuwe prijs            € 370
voor lezers blog M Yoga International   

Deze korting kan ik geven bij volledige betaling binnen 7 dagen na boeking.
Betaling in twee termijnen is mogelijk, dan moet je er even naar vragen, ok?

Deze korting haal ik van de site, zodra de campagne voor het Harry Potterjaar begint.
Dit is dus echt een tijdelijke aanbieding.

Harry Potterjaar – éénmalig aanbod
€ 370
NL17 TRIO 0254 7260 97 t.n.v. M Yoga
o.v.v. Ravenclaw of Gryffendor

En mail iets over jezelf naar; s_beenackers@hotmail.com
Als je wilt weten hoe ik lesgeef check dan mijn YouTube channel
Zodra je betaling ontvangen is kun je je yogamat gaan uitzoeken bij Othala.

Ik heb heel erg veel zin in t nieuwe schooljaar, kan bijna niet wachten, en ik hoop heel snel van je te horen!

~Suzanne
headmaster Hogwarts Hazenkamp

Leave a Reply

